Message Board Thread - "salutation, and thermography in eco-building"

Back to Threads | Back to Forums

TitleByPosted On
salutation, and thermography in eco-building vera 5/24/2007
I'm new in the community and I just wanted to say hello. I'm working with thermography in green building and energy efficiency aplications, in an NGO settled in Spain.
So, I hope we all can share experiencies and points of view around here ...

Re:salutation, and thermography in eco-building pjomaux 11/24/2007
vera wrote:
in the community and I just wanted to say hello. I'm working with thermography in green building and energy efficiency aplications, in an NGO settled in Spain.
So, I hope we all can share experiencies and points of view around here ...

Hello,

I'm also new on this site and on such measurement. I'd like to exchange experience. I'm from Belgium

Currently, I'm trying to write a small test "procedure" for the future clients. Does anybody have an example to exchange ?

Re:salutation, and thermography in eco-building musa 1/3/2009
Hola estamos comenzando a desarrollar estudio de eficiencia energetica en edificios de la Corporación electrica de mi país,y hemos echo evaluaciones de las ventanas en lo que se refiere ala transferencia de enrgía , queremos aplicar prueba piloto colocando peliculas con filtros de UV IR y ver como el consumo de energía debe disminuir ustedes en España y Belgica han aplicado la termografía como evaluación previa de estas peliculas

Re:salutation, and thermography in eco-building Jorge Capote IR Tech 3/30/2009
musa wrote:
tamos comenzando a desarrollar estudio de eficiencia energetica en edificios de la Corporación electrica de mi país,y hemos echo evaluaciones de las ventanas en lo que se refiere ala transferencia de enrgía , queremos aplicar prueba piloto colocando peliculas con filtros de UV IR y ver como el consumo de energía debe disminuir ustedes en España y Belgica han aplicado la termografía como evaluación previa de estas peliculas
Hola:
No conozco estudios que hagan referencia al comportamiento de la película UV. En el caso que pudieseis conseguir alguna información al respecto me gustaría echarle un vistazo, Muchas Gracias.
Jorge Capote - Tecnología Infrarroja.com

• Back to Threads
  • Back to Forums

•   Copyright © FLIR Systems, Inc 2012